Novela Den man sår får man köpa
S1, A5: Isabel försöker bevisa för João Marcelo att de inte är syskon, men Lauro skickar honom på affärsresa i Europa utan datum för hemkomst. Som tidsfördriv kastar sig Isabel in i handlingen och är huvudperson för alla produktplaceringar i såpoperan. Denis och Cássia blir osams på inspelningsplatsen och grälet leder till en personlig kris för den berömda skådespelerskan.