Den stora finalen
S1, A4: Courtois firar sin 32:a födelsedag under en helg full av spänning och överraskningar. Real Madrid säkrar sin plats i Champions League-finalen. Vid horisonten väntar drömmen om att bli mästare igen och bevisa att nummer ett är tillbaka: Thibaut Courtois.