La Brea Den stora flykten
S2, A3: Efter en känslosam återförening försöker Gavin och Eve fly från sina hänsynslösa tillfångatagare. Lucas leder ett farligt uppdrag till fortet för att återta resurserna som hans vänner desperat behöver.