Dinosaurier Den store megalosaurus
S1, A1: Earl Sinclair måste välja sin roll i livet: Livet som dinosaurie hemma eller i vildmarken. Efter 24 år med Wesayso Development Corporation ber Earl om en löneförhöjning -- men blir istället avskedad av sin chef B.P. Richfield. Earl återvänder förskräckt hem och får veta att hans fru Fran har lagt ett ägg.