Dinosaurier
Parningsdansen
När Fran känner sig som en bortglömd husfru efter att ha kläckt sitt tredje barn, inser maken -- Earl till sin förfäran -- att han måste lära om sig parningsdansen för att få Fran att känna sig attraktiv och önskad igen.
Earls son Robbie gör uppror mot dinosauriernas tradition, ylande, vilket är inititationsrit till vuxenskap, men hamnar i mitten när hans upprör får de bästa vännerna Earl och Roy att bråka.