Hotell Transylvanien 2
Nu får vi ännu en gång ge oss ut på äventyr med Dracula och hans blodsugande gäng! Förändringens tid har kommit till hotellet. Dracula har lättat på sin ”bara monster”-policy, och nu är även människor välkomna. Men bakom stängda kistor oroar sig Dracula över att hans barnbarn Dennis - till hälften människa och till hälften vampyr - inte visar upp några vampyrdrag alls.