S1, A4: När en enorm dinosaurie, nio gånger större än Earl, blir kär i Fran i matbutiken, bestämmer han sig för att han vill ha henne -- och allt annat Earl älskar -- för sig själv. Earl måste samla mod och slåss för sin familj eller följa dinosauriernas kod och fly för sitt liv.