9-1-1 Desperate Measures
S5, A3: Medan stadens strömavbrott fortsätter att orsaka kaos i hela Los Angeles måste Athena skynda sig för att rädda sin familj från en tragedi. Samtidigt måste Eddie göra ett svårt val om sin framtid och Maddie fattar ett livsförändrande beslut.