S5, A2: 118 vidtar åtgärder när ett stadsövergripande strömavbrott och en rekordvärmebölja orsakar kaos i Los Angeles. Under tiden anförtror Chimney sig till Hen om Maddies tillstånd och Athenas värsta mardröm går i uppfyllelse.