S1, A3: Gayatri Mathur, en sextio-plus änka, ska gifta sig med Bijoy Chatterjee, en bengalisk arkitekt. Det är en härlig förening som har allas stöd förutom de viktigaste människorna – hennes barn. Å andra sidan, Karans högskolevän Bubbles ska gifta sig med en man som Karan känner lite mer än han hade hoppats på.