Det blir inga tårar ikväll
S1, A13: Rayna tröstas av en gammal vän efter att ha berättat för Maddie och Daphne om sina planer att skilja sig; Juliette återuppfinner sig själv; Avery överväger ett attraktivt erbjudande.