Det djupa nätet
S5, A20: När Alicia stöter på en charmig entreprenör under jurytjänst börjar hon överväga alternativ utanför äktenskapet och söker råd hos sin mamma. Samtidigt kommer Dianes vänner till henne för juridisk rådgivning när deras son anklagas för att sälja droger på internet.