The Royals Det går ej väl, nej, aldrig går det väl
S2, A1: I kölvattnet av kung Simons död förevisas kung Cyrus nya monarki på den kungliga polomatchen. Prins Liam söker hämnd och får oväntad hjälp, drottning Helena använder listiga knep för att få makt.