Bones Det kalla i fallet
S9, A21: Teamet på Jeffersonian utreder mordet på en kvinna vars kvarlevor hittades i ett träsk. Teamet inser att hennes kropp var kryogent nedfrusen. Det leder dem till en anläggning för kryokonservering där får de veta mer om offrets privatliv. Cam är tveksam till att träffa Arastoos föräldrar för fösta gången. Booth ska få en stor befordran som kan påverka hela hans familj.