Det som blev fel
S3, A11: Lockhart-Gardners juridiska hjälp stödjer en kvinnlig polis som anklagas för att ha skjutit sin man för att få försäkringspengar. Alicia kommer till en plötslig insikt om hennes privatliv, och Will upptäcker en chockerande detalj om Wendys utredning.