Det varar inte för evigt
S1, A6: Efter det misslyckade midsommarfirandet och ett sjukhusbesök får Zarah tänka till ordentligt. Nu ställs hon inför ett vägskäl - ska hon gå tillbaka till sina gamla vanor?