Dumpad
Zarah lever ett härligt liv på sociala medier, men i verkligheten kämpar hon med psykisk ohälsa. När hennes pojkvän sedan flera år gör slut ställs allt på sin spets. Originalidé av Therése Lindgren.
På ytan lever Zarah det perfekta livet med en trygg pojkvän och fina vänner. Men när hon minst anar det händer något som får fasaden att börja spricka.
Zarah inser att hon har tackat ja till någonting som är svårare än vad hon trodde. Har hon tagit sig vatten över huvudet?
Zarah börjar ana att hon är på väg att bli ersatt snabbare än vad hon trodde. Är det dags att börja utforska marknaden?
Ett kommande samarbete med Sophi skapar en inre stress hos Zarah. Det är dags för Zarah att bryta sina gamla mönster.
Zarah vill glömma bort sitt gamla liv och fly från sina känslor, men efter ett midsommarfirande som spårat ur inser hon hur ensam hon är.
Efter det misslyckade midsommarfirandet och ett sjukhusbesök får Zarah tänka till ordentligt. Nu ställs hon inför ett vägskäl - ska hon gå tillbaka till sina gamla vanor?