Dumpad
Zarah's life is great on social media, but in reality she struggles with her mental health. Her relationship ends, and everything is put to the test.
On the surface Zarah has a perfect life with a reliable boyfriend and great friends, but something happens which creates a crack in the surface.
Zarah realizes that she’s said yes to something that is more difficult than she expected. Is she in too deep?
Zarah realizes she’s being replaced quicker than she thought she would. Is it time for her to see what’s out there?
An upcoming collaboration with Sophi causes stress. It’s time for Zarah to break her old patterns.
Zarah wants to forget her old life and run away from her emotions, but after an out of control midsummer celebration she realizes how lonely she is.
After a horrible midsummer celebration and a visit to the hospital Zarah faces a crossroad – will she return to her old habits?