Basic Bitch Bærum
Techno tits
Marie bestämmer sig för att krydda upp sitt liv och hamnar på en fest där hon inte alls vill vara. Sunniva går på dejt med en Stabæk-spelare.
Pick-me girl
Gänget ska på maskerad! Sunniva kollar in Filip Huseby, men får tuff konkurrens. Lotta och Martin väljer ovanliga maskeraddräkter.
Maries drömdejt tar en oväntat vändning när killen avslöjar sitt specialintresse. Lotta är på dejt med Martin.
Lotta inser att Martin har gått vidare och skickar iväg Nico och Sunniva för att spionera på hans nya tjej. Marie är bakfull och får oväntat besök.
Nico får upp ögonen för en rolig kille och bestämmer sig för att charma honom. Lotta ljuger om att hon är nykter för att imponera på Jenny och Aurora.
Sunniva får veta att hennes föräldrar tänker sluta dalta med henne. Marie gruvar sig inför uppkörningen. Nico ska sälja en klänning.