Basic Bitch
Väninnorna Anine, Ingrid, Madeleine och Julie har en enkel livsfilosofi. Ha det fett så länge du kan, håll ihop och glöm aldrig att det är bättre att vara en nia i Tønsberg än en fyra i Oslo.
De snyggaste 94:orna i stan
Vännerna Anine, Ingrid, Madeleine och Julie var de snyggaste 94:orna i Tønsberg - och det är de fortfarande. Alla andra har lämnat stan. Deras vänskap är deras borg men utanför de trygga murarna lurar kärleksbekymmer, förväntningar och krav.
Det roligaste Julie hört
Madde ser fram emot att börja jobba på sin pappas psykologmottagning, men en av de andra kollegorna lägger beslag på pappa. Jon anklagar Julie för att inte vara rolig. Det är det roligaste Julie hört.
Anine är bakfull och ljuger för chefen om att hon är gravid. Snart har hela arbetsplatsen hört den goda nyheten. Julie och Madde upptäcker att de kan ha tillintetgjort en tidigare lärare. Nu vill de be om ursäkt.
Julie fyller år och tjejerna planerar en överraskningsfest. Mitt i förberedelserna berättar Anine att hon är gravid - och den här gången är det ingen lögn. Ingrid gör till sist slut med Jan Markus.
Julie ledsnar på att vänta på att Jon ska fria så hon tar saken i egna händer. Anine reser hem till mamma med stora nyheter, men lillebror Stian stjäl showen. Madde sliter med att ge lagom bra service.
Tjejerna är redo för den årliga bryggfesten. Julie tar chansen att visa att hon är singel igen och återupplivar ett gammalt smeknamn. Madde försöker ragga på Molle men får tuff konkurrens av några Oslo-brudar.