Snuten
Follos finaste
Poliserna i Follo har stora utmaningar på alla fronter och tvingas prioritera. Det viktigaste först: De måste bli bättre på sociala medier.
Knulla en snut
Øystein drömmer om att vara stans hjälte, men hamnar hela tiden i skuggan av brandmännen. Kjetil har ett gott öga till Tina men får en rival.
En video på temat polisbrutalitet cirkuleras i sociala medier. Øystein och Are tvingas därför ha kameror på sig. PK skickas till Debatten.
Det är utbildningsdag på stationen. PK ser fram emot att lära sig massor men Øystein hävdar att kvinnor inte är lämpade att vara poliser.