Kopps
En actionkomedi om poliserna Jacob, Benny, Agneta och Lasse som patrullerar gatorna i en sömnig svensk småstad. Staden har inte haft ett allvarligt brott på flera år och på grund av det hotas den lokala polisstationen nu av nedläggning. De fyra kollegorna beslutar sig för att ta saken i egna händer, för att om möjligt rädda situationen. Regi: Josef Fares. I rollerna: Fares Fares, Torkel Petersson, Göran Ragnerstam, Sissela Kyle, Eva Röse m.fl.