Under ledning av löjtnant Jim Dangle försöker officerarna på RENO 911! att hålla gatorna säkra från brottslingar - och sig själva. Se de modiga männen och kvinnorna i Washoe County Sheriff's Department i denna kultförklarade komediserie.