Basic Bitch Bærum
Techno Tits
Marie decides to be more "spicy" and ends up at a party she definitely doesn't want to be at. Sunniva goes on a date with a soccer player.
Pick Me Girl
The girls are going to a costume party! Sunniva has her eyes on Filip Huseby, but she faces tough competition from the start.
Marie's dream date takes a surprising turn when the guy's weird interest comes to light. Lotta goes on a date with Martin.
When Lotta finds out that Martin has moved on, she sends Nico and Sunniva on a mission to spy on his new girl. Marie gets a surprising visit.
Nico tries her luck with a funny guy at a party. Lotta lies about being sober to impress Jenny and Aurora. Sunniva is robbed in broad daylight.
Sunniva is told that her parents are done babying her. Marie is nervous about taking her driving test for the fourth time. Nico tries to sell a dress.