Deterioration of the Fight or Flight Response
S2, A26: Izzie och George tar hand om Denny medan trycket ökar på dem att hitta ett nytt hjärta åt honom; Cristina är plötsligt ansvarig för akuten; Derek kämpar med insikten om att en väns liv vilar i hans händer.