S1, A4: Bandet spelar en låt som oavsiktligt väcker ett dödlig nordiskt skogstroll. Dethklok bryr sig inte förrän de blir varse att trollet slår ut alla DSL-ledningar, vilket gör deras internet jättelångsamt.