Detroiters Devereux Wigs
S1, A4: Tim och Sam försöker få en Motownlegendar att sjunga jingeln till en reklamfilm för peruker, och Tim måste förlika sig med sin egen begränsade sångröst. Gästskådespelare: George Wallace.