All Or Nothing Dimma
S1, A2: Cardinals möter motgång för första gången och behöver förstärkningar när de förbereder sig på en resa som tar dem till en avlägsen bergsort och ett besök hos coach Bruce Arians tidigare team, Pittsburgh Steelers.