All Or Nothing
Kardinalreglerna
Bruce Arians och Arizona Cardinals börjar säsongen 2015 med uppdraget att vinna Super Bowl när quarterbacken Carson Palmer återvänder från en knäskada för att förenas med veteran- receivern Larry Fitzgerald och ett par nya running backs.
Dimma
Cardinals möter motgång för första gången och behöver förstärkningar när de förbereder sig på en resa som tar dem till en avlägsen bergsort och ett besök hos coach Bruce Arians tidigare team, Pittsburgh Steelers.
Med mitten av säsongen och en efterlängtad ledig vecka på väg, har safety Tyrann Mathieu och Cardinals blicken riktad mot som de måste slå: de tvåfaldigt försvarande NFC-mästaren Seattle Seahawks.
Cornerbacken Patrick Peterson förbereder sig för en stor livsförändring medan quarterbacken Carson Palmer möter sitt tidigare team Cincinnati Bengals och Cardinals kallar på en gammal rival som hjälper till med navigeringen av det tuffa NFC West.
Bakom stjärn-rookien running back David Johnson äntrar kardinalerna den viktigaste sträckan av ordinarie säsongen friska och med vind i seglen. Men i NFL: s grymmaste månad kan allt förändras på ett ögonblick.
Cardinals försöker övervinna den förödande förlusten av Tyrann Mathieu när två av NFC:s bästa, Green Bay Packers och Seattle Seahawks, besöker Arizona.