All Or Nothing Hjulet
S1, A4: Cornerbacken Patrick Peterson förbereder sig för en stor livsförändring medan quarterbacken Carson Palmer möter sitt tidigare team Cincinnati Bengals och Cardinals kallar på en gammal rival som hjälper till med navigeringen av det tuffa NFC West.