Rizzoli & Isles Dirty Little Secret
S3, A2: Spänningarna intensifieras mellan Jane och Maura, och deras anhöriga hamnar i mitten. Frankie den äldre (CHAZZ PALMINTERI) återvänder med nyheter som upprör Angela.