S1, A4: Sophie upptäcker att det är nästan lika stressigt att anordna födelsedagsfesten som att fylla 30 år. Jesse och Ellen kämpar med att samsas som syskon. Val och Charlie piffar upp saker. Sid visar upp sitt nya bling-bling.