Army Wives Disarmament
S7, A5: Jackies son kommer hem med överraskande nyheter. Denise och Frank firar ännu en bröllopsdag på varsitt håll. Joan grälar med Latasha och Maggie efter att pojkarna har hamnat i trubbel igen. Gloria träffar en ny kille på Hump bar.