Prison Break Disconnect
S2, A12: En släktträff framkallar smärtsamma minnen från Michaels barndom. Mahone spårar upp en skadad Coyote för att kunna leda honom till flyktplanen. C-Note hamnar i trubbel. Bellick och Kellerman blir utfrågade av kvinnorna i deras liv.