Blue Bloods Disrupted
S9, A11: Frank stöter på en kommunaktivist och ifrågasätter om det verkligen var en slump eller om det var planerat. Erin hjälper Anthony att skydda hans familj gentemot en psykiskt sjuk person som anses vara farlig.