Revenge Dissolution
S3, A6: Hindren hopar sig för Emily när Daniel riktar sin uppmärksamhet åt ett annat håll, Graysonherrgården upphör att finnas, och två av de viktigaste människorna i Emilys liv vänder sig emot henne.