Diva
S4, A13: Finn ger kören i uppgift att hitta sin inre primadonna inför divaveckan. I New York står inte Kurt längre ut med Rachels arroganta attityd och tar upp det med henne. Det gör stämningen mellan dem spänd. Emma har mycket att stå i inför sitt kommande bröllop. Musiknumren inkluderar "Diva", "Don't Stop Me Now", "Nutbush City Limit", "Make No Mistakes (She's Mine)", "Dancing On My Own", "Bring Him Home", "Hung Up" och "Girl On Fire".