DJ Qualls, Boy George, Rob Dyrdek & Charisma Carpenter
S1, A8: Tyler Henry använder sina förmågor för att hjälpa Dj Qualls, Boy George, Rob Dyrdek, Charisma Carpenter att få kontakt med kära bortgångna familjemedlemmar och vänner.