S1, A6: Cal och Gillian utreder fallet av en 11-årig flicka som har varit försvunnen i två månader; Eli och Torres måste avgöra om en känd fredsaktivists memoarer är sanna, men Lokers attraktion till kvinnan kan fördunkla hans omdöme.