Mixed-ish Doctor! Doctor!
S1, A19: Efter att ha hjälpt en vän med körtelfeber blir Rainbow intresserad av medicin. Alicia ljuger för Paul om ha tagit influensavaccin. Johan och Santamonica flyttar in hos Harrison.