Döden i de nedre delarna
S1, A6: Det hettar till mellan Conrad och Celia. Andy träffar Sharon på AA och ber henne att bli hans sponsor. Nancys hushållerska, Lupita, blir misstänksam om hennes hemliga verksamhet.