S2, A22: En helgalen komediserie, berättad ur en hunds synvinkel! Vi följer styvsyskonen Tyler, Avery och Chloe som försöker anpassa sig till sitt nya liv tillsammans - och faktumet att deras adopterade hund Stan pratar och bloggar.