Dom
S7, A21: När Peters rättegång inleds arbetar Alicia desperat för att hennes make inte ska sättas i fängelse igen. Diane och Lucca tar till aggressiva metoder för att utöka advokatfirman, men de möter ordentligt motstånd från David Lee.