S1, A5: Efter prematura födslovärkar, kräver Nattis läkare, syster och mamma att hon vilar och stannar i Miami för sin dotters födelse. Men Raphy trycker på och träffar sina advokater för att försöka få tillstånd att åka till Dominikanska republiken. Kommer Raphys rättsliga fall slutligen sätta stopp för allt hopp om att resa till Dominikanska republiken inför födseln?