9-1-1: Lone Star Donors
S4, A15: Grace och Carlos arbetar ihop när de misstänker att en ung kvinna blivit offer för organhandel på svarta marknaden. Owens bror Robert kommer på besök och träffar TK, men han överraskar Owen med nyheter som kan komma att påverka familjen.