Cougar Town Don't Fade On Me
S4, A14: Gänget åker på semester, men först tar Jules med sin pappa till läkaren när hon får veta att han inte varit hos en på åratal. Laurie och Travis går på sin första dejt. Bobby lär sig en bitter läxa om människans bästa vän.