Ex On The Beach Don't Hate The Player
S1, A3: Det fjärde exet anländer för att ställa till det för våra singlar. Ross känner av Chloes vrede när han och Vicky kommer varandra nära, det kör ihop sig mellan Taitha och Ash och exploderar mellan Marco och Frankie på grund av Emily.