The Kingdom Don't Judge
S1, A2: Med övertygelsen att aldrig döma någon och en stark tro på andra chanser, har den legendariske Chiefs-tränaren Andy Reid stöttat sig på familjen genom både segrar och ofattbara tragedier. Säsongen 2024 fortsätter, men skador och nya spelare skapar stora frågetecken.