The Kingdom
2024. Kansas City Chiefs siktar på en historisk NFL-trippel. Följ deras dramatiska säsong i sex delar, från lagets historia till profilerna bakom den moderna fotbollsdynastin.
Family Business
Med Patrick Mahomes, vars resa från basebollspelarson till superstjärna redan är legendarisk, siktar Kansas City Chiefs på sin tredje raka Super Bowl-titel. Men en rad skador hotar deras starka säsongsstart och gör vägen dit tuff.
Årets hetaste match! Chiefs möter rivalerna Josh Allen och Buffalo Bills. Samtidigt kämpar laget med att hålla fokus utanför planen – deras framgångar har gjort dem både älskade och hatade.
Patricks fotledsskada sätter press på Chris Jones och Chiefs försvar. Kan de rädda Super Bowl-drömmen? Juldagsmatchen mot Pittsburgh Steelers avgör allt.
Kansas City vinner hemma mot Texans med Chiefs-fansen i ryggen. Nu väntar en AFC-titelmatch mot Buffalo Bills, där en tredje Super Bowl-resa i rad står på spel.
Chiefs anländer till New Orleans, redo att skriva Super Bowl-historia. Men Philadelphia Eagles står i vägen för deras dröm om en tredje titel i rad och har inga planer på att bli statister i sagan.