NYPD Blue Don't Kill The Messenger
S5, A15: En schizofren man och en polis misstänkts för mordet på en ung sjuksköterska. Medavoy och Kirkendall utreder ett fall där en god samarit försöker få tillbaka ett rånoffers ryggsäck, och dödas.